Tillid -det er, hvad du ønsker, at alle muligheder og kunder til at have i dig. Det er nøglen. Men det kræver arbejde at tjene denne tillid. Da Nancy Fox siger i sin artikel i denne uge, 5 måder at vinde Erhverv og påvirke beslutningstagerne , du “får indflydelse og tillid til virksomhedens beslutningstagere, når [du] vise, at [du] forstår dem, deres forretning, og de ​​behov og ønsker af deres virksomhed. http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/nglen-til-gteskabets-dr-sidder-indvendigt “Start med at identificere de virkelige beslutningstagere og derefter udvikle et forhold til dem, at være opmærksom på kundens ønsker og behov.

Charles H. Green bestyrker, at tænkning i sin artikel, når du Fling Mud mod konkurrenterne, får du Dirty, Too . Du ønsker at fokusere på din klient, og ikke din konkurrent. Du kan blive fristet til at påpege, hvad du gøre det bedre end din konkurrent og påpege din konkurrents fejl, men det betyder ikke sidde godt med kunder. De tror måske, du holder kun om at vinde salg og slå den konkurrence, ikke om virkelig at hjælpe dem.

“Fokus på din klient, ikke på din konkurrent, er troværdige ting at gøre,” Green siger. “Og når tilliden i erhvervslivet er faldende, dem der handler på en troværdig måde differentiere sig. Er det ikke hvad du vil? ”

Du har også indgyde følelser af tillid, samt demonstrere forståelse af kunder, når du skriver og taler om emner vigtige for dem. Ved at skrive en blog, offentliggøre artikler, eller taler ved arrangementer, vise dig udsigter til, at du har den ekspertise, de har brug for. Kom til dette niveau, men også tager arbejde, siger forfatteren Tom Davenport i hans podcast interview, Så du vil være en tanke Leader? Men hvis du gør det godt og sætte dig ud fra andre, forsøger også at vise deres tanke lederskab, fordelene er enorme.

Den tanke ledelse, kombineret med effektiv PR, vil også hjælpe fange øjet af medierne. Og når du laver et navn for dig selv i medierne, kan du øge din tillid faktor endnu mere. Den nemmeste måde at sprede nyheder om dig og din virksomhed er gennem pressemeddelelser, siger Paula Phelan i sin artikel, PR-strategier, der får medierne til at mærke, at du , http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/parforhold men disse pressemeddelelser skal være interessant. Selv hvis du ikke har nogen “hårde” nyheder, kan du få medierne til at tage varsel ved hjælp af service-meddelelser, klient case studies og artikler skrevet af eksperter i branchen.

Den rolle, som sociale netværk

Du kan tage dine medier forbindelser et skridt videre og udvikle relationer med forfattere og redaktører via sociale netværk. Gør dem opmærksom på din ekspertise og din villighed til at tale med dem om spørgsmål, og de vil forsøge dig ud, når de har brug for analyse og citater for historier.

Det var social networking og online markedsføring, som hjalp netværksløsninger selskabet Juniper Networks øge sin kontakt base og gjorde det muligt for virksomheden at engagere sig med potentielle kunder, skriver Stephanie Tilton i hendes case study, Networking Solutions Company opdager Power of e-mail og sociale netværk .

“Juniper bankede ind i Web 2.0 teknologier og sociale medieplatforme, herunder YouTube, live chat, fora, og Twitter. Ved at integrere ‘frem-til-en-ven “mekanismer i sin kommunikation, Juniper gjort det nemt for modtagerne at give dem videre, og for virksomheden at måle aktivitet. Ved udgangen af ​​kampagnen, endte næsten alle e-mails med at gå viral. Plus, [de] kunne se, hvor mange kontakter, det havde bygget op, og hvor hurtigt de reagerede på forskellige kampagner. ”

Selskabet åbnede kanaler til at give kunder og fortalere til at kommunikere med dem og udveksle ideer og forslag. Til gengæld skabte Juniper Networks en web-portal, der omfatter online-lab-faciliteter, et online forum, webcasts og uddannelser.

Yderligere beviser for, at digital marketing-kanaler bliver en prioritet for marketingfolk kommer fra Econsultancy og ExactTarget. En undersøgelse, at de gennemførte viser 66% af B2B marketingfolk vil øge investeringerne i digital markedsføring , såsom sociale medier i 2010. Traditionel markedsføring, på den anden side, droppe betydeligt.

Ligegyldigt hvad marketing taktik du ansætter, sørg for at bruge den til at vise udsigter og klienter, hvordan du kan hjælpe dem. Undgå salg pladser og være en del af “mig-til” støj. Du vil have folk til at stole på dig og nøglen og til at søge flere oplysninger fra dig, ikke løbe væk fra dig og dit parforhold.